Nekad KonneBonne | Blacklist Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KonneBonne

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 1104 — Grooming
Anledning: Heter Jan Hamarlöf (Doxx) och drar till gänghus och lallar
Personal: Elias
Datum: 2026-06-14
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag vid ett gänghus och lallade lite. De i gänget uppfattade det däremot som att jag var hängis eftersom jag hade varit där flera gånger. Jag förstår att det kan ha sett ut så från deras sida, även om det inte var min avsikt.
När det gäller namnet Jan Hamarlöf var det tänkt som ett skämt och inte för att doxxa eller skada någon. Jag var inte medveten om att det bröt mot reglerna. Jag är dessutom inte medborgare i stan och hade därför inte full koll på alla regler vid tillfället.

Tar du ansvar för det som hände? Ja. Även om jag inte hade för avsikt att bryta mot reglerna förstår jag att mitt beteende kunde uppfattas fel och att jag borde ha tagit reda på reglerna innan. Jag tar ansvar för mina handlingar.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att läsa igenom reglerna ordentligt och att tänka mer på hur mina handlingar kan uppfattas av andra. Jag förstår nu att även saker som är menade som skämt kan bryta mot reglerna.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag hoppas att ni kan ge mig en ny chans eftersom jag har förstått vad jag gjorde fel och inte tänker upprepa det. Jag vill kunna spela på servern på ett seriöst sätt och följa reglerna framöver. Om jag får komma tillbaka kommer jag att visa genom mitt beteende att jag har lärt mig av mina misstag.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Lägger till en bild i kommentarsfältet

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka