Nekad KonneBonne | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KonneBonne

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 1104 — Grooming
Anledning: Heter Jan Hamarlöf (Doxx) och drar till gänghus och lallar
Personal: Elias
Datum: 2026-06-14
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Hej, det som hände i mitt perspektiv var att jag var vid ett gänghus (sons gänghus) och lalla lite men det var inte med meningen för jag blir lallig när jag är trött och detta hände på natten. Och sedan har jag hängt vid det gänghuset ganska mycket för jag har faktiskt trott att jag var hängis där. och de sa också att jag var hängis för att en av de högre uppsatta sa att jag var det och därför uppfattade jag att jag var hängis.. Det med doxx var jag inte medveten och att det fanns en sån regel men och jag skulle vart det skulle jag tänkt mer på konsekvenserna och inte gjort det, men från början så skulle det bara vara en rolig grej. Sedan bytte en staff namnet på den gubben så jag trodde att det var fixat med den saken.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar ansvar för det som hände och jag ångrar mig faktiskt väldigt mycket för det jag gjorde.

Vad har du lärt dig sedan dess? Det skulle jag säga att jag har gjort för att jag vill spela på denna server och rpa för innan har jag inte haft möjlighet men nu har jag det så jag kan nu börja rpa och ha det roligt.

Varför ska vi ge dig en till chans? Varför ni borde ge mig en andra chans är för att som sagt jag har möjlighet att bli medborgare/medlem i servern och kan då bidra till så bra rp som jag kan och jag har lärt mig av mitt misstag.

Har du bevis som stödjer din överklagan?

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka