Nekad Teaterboy | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teaterboy

Test Medlem
Meddelanden
350
Reaction score
62
Blacklist-referens
ID: 900 — Övrigt
Anledning: Doxx
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-05-05
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var i en diskution med en person på discord. Han väljer att skriva hur gammal jag är i chatten och då skriver jag hans förnamn i chatten. Han väljer att anmäla det jag gjort och där efter blir jag bannad. Jag bryter mot reglerna och ska defenetivt få denna åtgärd.

Tar du ansvar för det som hände? Ja. Jag ansvarar för att det jag gjorde var fel och att det bröt mot reglerna.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att sluta skriva med folk i diskutioner på discord. Det slutar alltid med att jag ska få det sissta ordet och får alltid åtgärd för det. Har växt upp och tvärt slutat med sådant beteende.

Varför ska vi ge dig en till chans? Då jag är en bra rollspelare och rpar djupt utan något lall. Har väldigt få bans i form av att jag rpat felaktigt, de flesta åtgärder jag har är från discord. Har nu tagit ansvar och lämnar detta bakom mig med blicken framåt.

Har du bevis som stödjer din överklagan? negativt.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
 
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 700kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff
 
700kr är för mycket för det brottet jag begått. jag har endast 300kr i nuläget. Om det funkar är jag öppen för att betala den summan.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top