Accepterad Kong | Chef-jobb ansökan [QPark] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kong

Aktiv Medlem
Meddelanden
274
Reaction score
47
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? qpark

Vad heter du IRL? Leo

Vad heter du på discord? Kong1337

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat i 3 år med pauser utan att blivit blackad

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla arbetsplatsen genom att förstärka (RPN). Min första åtgärd blir att anställa fler personer, men det är viktigt att vi noggrant rekryterar rätt kandidater som är pålitliga, kompetenta och engagerade som gör att (RPN) blir bättre. Genom att säkerställa att vi har rätt personer på plats, minimerar vi risken för problem och tillsägningar av er staffs. När vi har utökat och stärkt vårt team, kommer jag att fokusera på att förbättra företagets ekonomi. En av de viktiga satsningarna jag vill göra är att arrangera resor och team-building aktiviteter för våra anställda som även förbättrar (RPN). Dessa initiativ är inte bara för att belöna och motivera personalen, utan även för att bygga starkare team och förbättra samarbetet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Min erfarenhet är väligt bra har delägare roll på flera jobb så vet hur man anställer och håller igång ett företag utan någon hjälp men även så vet jag vem man ska anställa och vad som krävs av en person för att kunna jobba på ett ställe som verkligen kommer göra utveckling på Qpark eftersom då har man rätt folk som jobbar där och då blir även Rpn bättre

Hur ofta kommer du vara inne? 12-7 varje dag typ

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka