Nekad KOMDÅ | Gäng ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZalmaN257

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad ska gänget heta? Back street boyz

Vad är ditt discord namn? Panganoobs

Ditt födelsedatum: 4 September 2009

Har du några tidigare erfarenheter inom gäng rpn på servern? Ja men inte så länge på unive men jag har mycket efrfarenhet av de på andra serverar och lite på unive

Vilka kommer du starta upp detta gänget med? Jag panganoobs och Top G och kanske en till beror på lite om de vill

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? Ingen av oss är medlemar eller kriminella då jag såg detta på en av era tiktoks och tyckte det lät intressant

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och varför? Street för de är det vi alla har mest erfarenhet av och vi tycker är rolig

Vad är det som gör dig till en bra boss över detta gänget? Jag är mogen för min ålder och mycklet aktiv och mycket erfarenheter av boss och av att rpa spm krim o boss över gäng

Vad är din vision med gänget? De är att bli stora på servern och även bli kända för att ha rolig rp och inget gäng som lallar

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? Roliga scinarion och mycket aktivitet ofta rekrytering och vara så snälla som möjligt i börjarn och ligga lite lågt tills vi har skapat en bass so mvi kan börja på och jobba oss uppot på leader borden

Har du läst igenom Gäng reglerna? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka