Nekad Kolvski | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kolvski

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Användarnamn: Kolvski

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club Mystery

Vad heter du IRL? Karl

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? ca; 180 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tyvker det värkar som ett bra jobb och chill. Jag är säker på att jag kommer förbättra företaget enormt mycke genom tiden. Och skulle tycka det vore så himmla kul och bli chef på detta job. Jag är mycket på Clubben och jag gillar den men det skulle vara ännu bättre att ha job där eller Chef jobb där. Och är där lite varje dag men det ska jag ändra på. Sammt att jag är inne 6-9 tim per dag

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat där och jag gillar jobbet och har alltid velat vara chef. Och jag tror att jag skulle passa som chef på ett sådant job.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en väldigt glad person, han gillar och vara social och är en allmänt skön person. Han tycker det är kul och träffa nya människor som sakt för att han är väldigt social person.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne 6-9 timmar varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart det är den bästa och en väldigt skön stad här i multistaden.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, för tillfälligt så spelar jag bara på denna.

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Utveckla din ansökan på alla ovanstående frågor, vi vill se att du verkligen skulle brinna för yrket;)

Du skulle kunna utveckla lite mer på ”Varför vill du just bli chef på det jobbet?”

Neckad pågrund utav att det har tillkommit en annan chef till jobbet muntligt via philip och flerry, arkiverar och stänger:)

Tillbaka