Nekad Kolvski | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kolvski

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Användarnamn: Kolvski

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Karl

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 220+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på mekonomen faör att jag gillar jobbet och tror att jag skulle vara en bra chef. Jag skulle vilja vara chef på mekonomen för att jag brinner för detta yrke och det är ett väldigt roligt och bra job. Jag tycker jag borde bli chef för att jag är en tar det väldigt seriöst och mogen

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycke erfarenheter inom detta job dels för att jag har/jobbar där och är "erfaren mekaniker" så jag har mina erfarenheter och jag tycker att det också är kul att håll på med motorer.

Berskiv din karaktär? Min karaktär gillar bilar och bilmotorer samt bildelar, han är också väldigt hjälpsam och det är en av de bästa sakerna han vet för han tycker det är roligt att känna att han har hjälpt till. Han är också väldigt snäll och sociala. Han är också ganska tuff och gillar inte att visa sig ledsen hela tiden när han är det.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag brukar försöka att vara inne 5-9 timmar per dag, om inte det är något som hindrar mig och ibland kan jag vara inne mer också.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart att jag skulle fortsätta spela på denna server för att det är den bästa servern.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Just nu så spelar jag bara på multistaden

Har du läst våra Regler? Jag har läst dem ja

Senast ändrad:
Tillbaka