Accepterad kolt | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fernadoladwe

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/908124638192742/

Ditt Hex-ID: 908124638192742

Vad är din discord tagg? Koltlj#3572

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 3 dagar har väntat ut den

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag blev bannad av flame då han sa att jag hade gjort något slags powergaming som jag inte har någon aning av vad han menar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har faktiskt ingen aning men det som hände var att jag gjorde ett bil stopp (jobbar som polis) sedan så var det ett hus rån åkte ditt som vanligt sedan så kommer flame och kör rakt in i mig bak ifrån och skriver powergaming i chattan jag fattade nada och skrev bara ja fort då han vdmade och jag trode det var det han syftade på har ingen aning hur det kom till powergaming men men han som körde lambo sa att det var dysync jag struntade i det han följde efter mig till brotts platsen och jag gjorde det som vanligt utan något powergaming eller liknade och då fick jag ban som sagt har jag väntat ut banen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag har faktiskt ingen aning men det som hände var att jag gjorde ett bil stopp (jobbar som polis) sedan så var det ett hus rån åkte ditt som vanligt sedan så kommer flame och kör rakt in i mig bak ifrån och skriver powergaming i chattan jag fattade nada och skrev bara ja fort då han vdmade och jag trode det var det han syftade på har ingen aning hur det kom till powergaming men men han som körde lambo sa att det var dysync jag struntade i det han följde efter mig till brotts platsen och jag gjorde det som vanligt utan något powergaming eller liknade och då fick jag ban som sagt har jag väntat ut banen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban enligt mig men jag har inte fått höra flames sida av det hela

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. då frågade jag om han ville byta min buggati veyron mot hans buggati divo och frågade om jag fick köpa den för 4 millar för jag hade inte mer och jag var jobbig för honom och förstörde hans affärer för att jag ville få min såld också och jag stog brevid med min och jag sa vill någon köpa min buggati veyton men han hörde nog fel och trode jag sa divo och så fick jag ban för lall.
första gången jag blev bannad så var det för att jag sa att han blev säkert bannad då det var en kille som rdmade in game. andra gången så åkta jag upp med en bil på mount chilliad. en annan gång blev jag bannad när jag skapade en ny karaktär och sedan så snackad jag med min kompis på discord och han sa att han kunde komma till sjukhuset där jag var jag hade en mobil btw då kom han och jag hoppade in i hans bil och då fick jag ban. en annan gång så plockade jag och mina kompisar valmo sedan så blev en av mina kompisar rånad och jag visste inte att man behövde krim roll för att råna folk så jag köpte en colt av en kille och tog tillbaka valmonarna och när vi hade pistol riktad mot hans huvud så as garvade han och gav oss 1 valmo (fear rp) så då döda vi han för att han typ lallade. och då fick jag ban för krim utan krim roll

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet faktist inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej tyvär inte då flame inte berättar vad det var jag gjorde som var powergaming antar att han tog fel kille

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka