Nekad kolt | Ban överklagan [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fernadoladwe

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/908124638192742/

Ditt Hex-ID: 908124638192742

Vad är din discord tagg? Koltlj#3572

Vem var det som bannade dig? Emillia<3

Hur lång tid var din ban? 60 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft, failrp, metagaming ~Emilia<3. Återstår: 59 dagar 7 timmar 32 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Så det här var det som hände jag och min kompis åkte runt med hojarna vid Ikea sen så skulle han satsa för en back flip och det gick väldigt illa han dog och så åkte jag till sjukhuset med han sen så skulle jag åka tillbaka och då så popade jag wheelie och så stog polisen där på sidan av vägen och så fick jag polis jagen och jag ville helst inte åka in i finkan så jag körde lite off road och så körde dom efter där blev jag väldigt confused det är inte så bra rp men a sen så körde jag in i nåt staket och så dog hojen och då kom ju polis och snacka med mig och min kompis var bakom mig sen åkta han i där och polisen blev irriterade på så dom stun gunnade honom och den snuten som stuna min kompis bara tuppa av och sen så gick min kompis och slåg ner den andra polisen satt vi skulle kunna fly sen så glider vår kompis in där med en tesla så drar vi och vår kompis faller ut i farten och jag var svår skadad så jag skulle få alvedon så vi hoppade ur bilen så blev vi frysta av emilia skulle aldrig göra om det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så det här var det som hände jag och min kompis åkte runt med hojarna vid Ikea sen så skulle han satsa för en back flip och det gick väldigt illa han dog och så åkte jag till sjukhuset med han sen så skulle jag åka tillbaka och då så popade jag wheelie och så stog polisen där på sidan av vägen och så fick jag polis jagen och jag ville helst inte åka in i finkan så jag körde lite off road och så körde dom efter där blev jag väldigt confused det är inte så bra rp men a sen så körde jag in i nåt staket och så dog hojen och då kom ju polis och snacka med mig och min kompis var bakom mig sen åkta han i där och polisen blev irriterade på så dom stun gunnade honom och den snuten som stuna min kompis bara tuppa av och sen så gick min kompis och slåg ner den andra polisen satt vi skulle kunna fly sen så glider vår kompis in där med en tesla så drar vi och vår kompis faller ut i farten och jag var svår skadad så jag skulle få alvedon så vi hoppade ur bilen så blev vi frysta av emilia

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde några fel som jag inte skulle ha gjort som t.ex att jag hoppade ur bilen med handbojor och jag tårade inte att det gick men men jag prövade och det gick så jag hoppade in i teslan då. jag borde inte ha pop wheelie

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sist jag blev bannad var det för jag körde med fel typ av hoj upp för ett litet berg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde ha stannat för polisen och suttit i fängelse istället
eller stuntat i att hoppa ur bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att man inte få slå ner poliser samt hoppa ur bilen med handbojor.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka