Nekad Dextersson3 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dextersson3

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199241464616/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c5d8b28

Vad är din discord tagg? Dextersson

Vem var det som bannade dig? v8n

Bild på banmeddelande: 97Q9eIPz6U-X8yQ_jqKVpQ.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? okej allt börja från när vi är nere i gs och då så blir vi stande av polisen och då hoppar en polis in vår bil och kollar om vi har vapen i handen vilket är orelsiskt enligt men det skiter dom och då så drar vi och åker mot sandy och då så hoppar min kompis ut och skuter mot dom utan att han får åtgäder men sen så buggar det så att jag hoppar ut vilket inte skulle hända och då så riktar polisen mot mig och då skuter jag ner sen griper dom mig . sen ger dom mig mitt vapen tillbacka av nån anldning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var nere i gs och åkte runt och då blir vi stannde sen då drikt så hoppar polisen in i vår bil vilket är helt orelstikt då vi säger hoppat och han gör det inte så säger vi det igen sen hoppar han ut och då drar vi mot sandy och dom är efter där efter hoppar min vän ut och försöker skuta däck men han missar och han forsätter och köra och då från ingen stans flyger jag ut med vapen och dom riktar och jag en dödar jag och den andra griper ,mig sen så får jag ban säger vi hoppat säger han vi har vapen i handen så sitter vi kvar i bilen och säger att han ska hoppa ut men han gör inte det sen säger han att vi har vapen i handen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. rdm fear rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skuta eller rikta eller ens hoppa ut

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig av minna misstag och jag har kollat igenom reglerna extra noga så att den inte ska hända och förstöra rpn för andra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka