Nekad kolt | Ban överklagan (Achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fernadoladwe

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/908124638192742/

Ditt Hex-ID: 908124638192742

Vad är din discord tagg? Koltlj#3572

Vem var det som bannade dig? Falken

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lall ~Falken. Återstår: 9 dagar 23 timmar 55 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen jädra aning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick runt mina kompisar min höger klick buggade så att jag stod redo föra att slås och jag försökte fixa det och då får jag ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag åkte upp för en kulle en gång en annan gång så snackade jag ooc in game tidigare idag blev jag också bannad av han för lall då jag sa åt en kille att betala då han vdma och han slog på våran bil och då slog min kompis 1 gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning inte buggat min höger klick på nåt sätt?

Har du lärt dig någonting efter din ban? att min mus är weird

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka