Accepterad Tjobby | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjobby

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/_boocat_/

Ditt Hex-ID: steam:110000138120355

Vad är din discord tagg? rattarsmall

Vem var det som bannade dig? Anticheatet

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning faktiskt. Förklarar vad som hände nedan -

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rollspelade och ska jag vara ärlig är jag icke medlem och samma med min polare och vi var inte 100% seriösa utan vi lallade en del men skulle inte säga att vi bröt mot något regelbrott så. Jag körde en bil med min polare bredvid och vi åkte efter en securitas bil och så krockade vi i ett träd och jag flög upp i trädet och snurrade runt fast det gjorde inte min polare. När jag snurrade runt så blev jag bannad av Anticheatet, har ingen aning vad jag gjort har jag gjort nåt medvetet hade jag inte suttit här för att få spela på servern. Jag anser ifall man gör något för att förtjäna en permanent ban kommer man inte komma hit sedan för att försöka spela igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker faktiskt att det är en fel ban då jag inte gjort något för att förtjäna just Anticheat ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tyvärr blivit bannad tidigare här innan, kommer inte riktigt ihåg alla men har spelat här sedan Unive grundades på lite olika perioder och varit seriös och whitelistad och kriminell. De är inga stora banns så kan jag säga utan endagars.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte åkt efter securitas: ingen aning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej det skulle jag inte säga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det gör jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka