Accepterad Kollabort00 | Ban överklagan- Sandberg

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kollabort00

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199057413462/

Ditt Hex-ID: 110000141652556

Vad är din discord tagg? Fetsnabis#8128

Vem var det som bannade dig? _Benkt_

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag råka slå honom men det är rätt självklart att han/hon som banna mig inte visste att jag råka. Jag fortsätter senare till polisstationen för att hämta ut mitt id-kort och där blir jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var såhär, jag sprang på torget och bara chillade. Jag skulle till polisstationen och hämta id-kort, då jag springer förbi en kille. Killen i mina ögon springer efter och jag ska vända mig om och fråga liksom varför han springer efter mig. För han sprang åt andra hållet och bara vänder när jag springer förbi. Jag vänder mig då om och råkar slå honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig för jag slog ju han som då är RDM. Men jag visste ju såklart inte att han/hon som bannade mig trodde att jag gjorde det med meningen så då tror jag ju att den är felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var någon gång där när man var helt ny och gjorde nått fel. Men det minns jag ingenting ifrån.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bra fråga, jag hade kunnat fortsätta och inte fråga liksom för dum som jag är är det ju torget där många är.
Men jag hade kunnat skita i han och bara gått vidare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Njaa asså om någon går efter ska man avvakta lite och om dom hänger efter dig ändå kan man ringa polisen och inte göra något själv.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka