Nekad Kollabort00 | Ban överklagan [Benkt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kollabort00

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199057413462/

Ditt Hex-ID: 110000141652556

Vad är din discord tagg? Fetsnabis#8128

Vem var det som bannade dig? _Benkt_

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag slog en kille. Jag förstår helt varför han bannade mig men han vet ju såklart inte att jag råkade för jag råka klicka så jag slog honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang förbi en kille sen bara sådär sprang han efter mig så skulle jag kolla vad han ville så råka jag slå han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig men ändå inte. Jag slog han ju och då var den inte felaktig men den var ändå det för det inte var meningen att slå han. Men jag förstår att han inte visste att jag råka slå han.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har nog någon men då har det varit felaktig sen kommer jag inte på om jag har någon annan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara skita i han och fortsatt springa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man ska skita i om dom springer efter en och bara fortsätta.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Jag nekade din överklagan för att jag vill få lite mer information om hur senariot såg ut, jag mins vem du var och varför jag bannade dig det var inte riktigt så att han sprang efter dig, det var så att du sprang efter han och sedan slog han.
i mitt perspektiv så ser det lite konstigt ut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka