Accepterad Koki123 | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Koki123

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Christian

Vad är ditt discord namn? real.koki

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joe kamari. Joe kamari är 24år gammal och har precise flyttat till staden Unive. När Joe växte upp så hadde han hårda föräldrar. Joe fick inte vara ute sent på nätterna och det gjorde att Joe satt hemma och pluggade. Joes dröm jobb var att bli en bil mekaniker. Joe hade en farfar och från när Joe var liten så var de ute på gargeset och fixade bilar. Joe lärde sig hur man byter olja, växellåda och däck på bilar. Joe har alltid varit en gladd kille. Han var sennerös, social och hjälpsam. En dag så gick Joe och hans farfar på en promenad och då fick de sin på en gammal kvinna som skulle gå över vägen. Joe sprang då ditt och hjälpte gamla kvinnan gå över vägen medans hans farfar väntade på han. Joes farfar hade börjat bli gammal och hade inte kraften att springa. När Joe blev 16 år så dog hans föräldrar i en brand som hände i huset. Joe tackade gud att han inte var där i huset. Joe och hans farfar far i garaget medans hans pappa och mamma gjorde mat och plötsligt så exploderade något i mikron och huset började brinna. Det enda Joe hörde var en stort ``Bang``. Joe blev rädd och såg hans föräldrar ligga på golvet medvetslösa. Joe ringde brandkåren och ambulansen men deras liv gick inte att rädda. under detta året så flyttade han till sin farfar. under hela det där året så mådde inte Joe bra då han började dricka alkohol och tappade intresset att bli mekaniker. Men efter 2 år då Joe var 18 år så fick han till baka intresset och började plugga till en bil mekaniker för att nu i framtiden kunna börja jobba i mekanomen. Joe är gladd och lycklig för att han har hittat en sån här underbar stad som är så vaker och fin. Joe har nu många vänner och alla är hjälpsamma. Nu måste Joe följa sin dröm och inte hänga med fel personer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå då jag kommer följa alla regler och rpa bra. Jag kommer försöka få personer att följa en bra rp genom att själv rpa bra så att jag blir liksom en förebild för andras rp. Jag kommer följa alla regler som VDM, RDM, suntförnuft, metagaming, powergaming, failrp, NRL och massor av mer regler som finns i Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara själv saka ha roligt utan man ska tänka så här: om jag skulle vara den andra personen skulle jag ha haft det roligt. T.ex om jag blir stoppad av polisen så ska jag inte bara köra iväg ändå om jag har gjort något olagligt som kört utan körkort utan jag ska stanna och göra det roligt för både polisen och mig. Så man ska inte vara vinna alla scenarios utan man kan också förlora bara att bådda har roligt och man ska sätta sig på den andras position och undrat skulle det här vart roligt för mig ifall jag var den där personen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Suntförnuft är att man ska tänka logiskt, VDM är vechel def match och det är när man använder sitt fordon som sitt vapen, RDM är radom def match och det är när man dödar någon utan en anlädning, Metagaming är att man tar information från typ discord till ingame, powergaming är att man ska rpa på skoddor, NLR New Life Role det är att man inte ska komma ihåg det som hände innan man dog, Fail rp är att man ska ta hän sin över sitt liv (man ska vara rädd om sitt liv), Powergaming2 det är att man kör för makt och pengar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har över 1700 timmar på FiveM så jag har jätte mycket erfarenheter

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag kan gärna gör det i intervjun om jag blir godkänd (:

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka