Nekad Koki123 | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Koki123

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Christian

Vad är ditt discord namn? real.koki

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joe Kumari. Joe är 24 år gammal. Joe har haft en bra och hård uppväxt då han inte fick vara ut hur länge som helst eller hänga med fel personer. Det gjorde så att Joe satt hemma och pluggade till sjukvården. Han lärde sig hur man gör hlr, läker skott skadade och massor av mer saker. Joe är en väldigt glad, social och hjälpsam man. Joe var ofta hemma och lärde sig olika saker inom sjukvården och hans intresse växte mer och mer inom sjukvården. Joes framtidsplaner är att skaffa sig bra vänner, ett jobb på sjukvården, hus, bilar och att alltid ha ett bra beteende / mogenhet. En dag när Joe var 21år så vaknade han av att det brann i hans hus där hans Hud, mamma och pappa var i. Hans mamma och pappa låg och sov medans Joe försökte få ut sig själv och hans hund. Joe trodde att hans föräldrar hade kommit ut från back dörren men de hade inte gjort det. Joe letade och letade efter hans föräldrar men han kunde inte hitta de. Efter 1 minute så hörde Joe en explosion i huset och det var då han förstod att hans föräldrar inte hade kommit ut. Joe fick en dålig känsla och var rädd. Joe började nästan gråta. efter 2 minuter så var räddningstjänsten och ambulansen på plats. Joe fick se hur räddningstjänsten fick ut hans mamma och pappa från huset med massor av brännskador. Joes föräldrar klarade inte sig i sjukhuset och där efter dog dom av deras skador, Joe var ledsen i ett helt år så han började dricka och festa. Joe tappade intresset för sjukvården. Men sen så bestämde hans sig för att följa sin riktiga dröm. Drömen om att bli en sjukvårdare. När Joe var 22år började han plugga igen till sjukvårdare och idag är han 24år och är klar för att ta en intervju. Joe kanske känner sig lite nervös och stressad men han vet att det kommer gå bra eftersom han har så mycket erfarenheter redan. Just nu är Joe gladd och håller på att skaffa sig bra vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå då jag kommer följa alla regler och försöka få andra personer att ha en bra rp nivå som mig. Hur jag kommer lyckas med det är att jag kommer själv rpa bra så att jag blir en förebild för andra att rpa bra och följa alla regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte själv vinna hela tiden utan ha förståelse att motparten också ska vinna som t.ex. om jag blir stoppad av polisen så ska jag inte bara köra i väg utan jag ska stanna och göra det roligt för polisen ändå om jag har begått ett brott som att jag har snott bilen eller kört utan körkort. man ska sätta sig på den andras plats och känna skulle det här vart roligt för mig eller skulle de vart tråkigt. Man måste också blanda in powergaming2 eftersom om man bara vill vinna så kör man oftast för makt och pengar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Suntförnuft är att man ska tänka logiskt, Metagaming är att man tar information från typ dc till ingame, powergaming är att man ska rpa på skador, NLR New Life Role är att man ska inte komma ihåg det som hände innan man dog. VDM vechel def match det är att man använder sitt fordon som vapen. RDM random def match det är att man dödar någon utan anledning, failrp det är att man ska vara rädd om sitt liv, Powergaming 2 är att man kör för makt och pengar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag jag har 1700 timmar på Fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag vet (:

Nekad.
Anledning:
Vänta 2 veckor efter indragen medlem.

Du får ansöka igen 2024-08-29. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka