Nekad Kojo | Whitelist ansökning [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kojo

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Användarnamn: Kojo

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198366834623

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel Kojo

Vad är ditt discord namn? ┬┴┬┴┤╭∩╮( ▀̿ Ĺ̯ ▀̿├┬┴┬#4944

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heta Pirkko och vara 19 år gammal och vara va 184cm lång och han kommer ifrån Finland. Hans kropp är välbyggd och ståtlig. Hans jobb ska vara bilmekaniker för att han har ett starkt intresse för fordon. med sina 3 bästa vänner göt han mycket dumheter och älskar vapen. eftersom han har ett så starkt intresse för fordon och kör bil för snabbt blir han ofta stannad av polisen. Han har också en kriminell sida men den är inte så farlig. Han är för feg för att begå mord men att sno saker gör han dagligen.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag är en skön grabb som vill testa på livet som bilmekaniker och kriminell och som kan hjälpa dom som behöver en mekaniker när bilen slutat funka

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag vill ha ett yrke och känna pengar som irl jag vill vara bilmekaniker och kriminell och om jag hade varit whitelistad så hade jag äntligen fått köra en riktig rp med goa gubbar

Hur många timmar har du på FiveM? 50 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hitta den på tiktok och den verkade sjukt bra

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har en felaktig 1 veckas ban på färjestaden

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Färjestaden men denna verkade bättre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka