Nekad Fraxy | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fraxy

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Freddy Persson

Vad är ditt discord namn? fraxy.7

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elias Persson, 28 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? arbetande, bra inom sitt yrke och rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Elias är uppväxt i Uppsala han hade det jobbigt i skolan och hans föräldrar var missbrukare. Men destå äldre hang o blev så började han att ta eget ansvar. Han pluggade upp sina betych fick mycket bra betyg. Sedan när han blev 18 så började han att jobba som bilmekaniker. och detta funkade riktigt utmärkt för honom för han fick göra det han tyckte var roligt. Sedan vid 26 år gammal så ville han flytta och det var då han flyttade till unive där han nu bott i 2 år och han vill nu bli en medborgare. under denna tid så har han jobbat som bilmekaniker men han vill nu jobba med något annat som kan vara bilar eller vad som helst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag följer regler, jag ger bra rp, bra scenarion och är vänlig mot alla i staden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara lika roligt för båda parten i ett scenario. man ska helt enkelt spela efter regler och vara vänlig så det inte blir tråkigt eller nått liknande för den andra.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? För ett tag sedan körde jag på andra servrar och då sköt jag en person och sedan fick jag en ban och av detta lärde jag mig att man aldrig ska rdm någon för det leder bara till konsekvenser!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm som är att man inte ska skjuta en person utan en anledning. Sen är det vdm som är att man inte ska döda eller göra någon illa med ett fordon utan anledning. Sedan finns det meta gaming som är när man sitter och pratar med andra som till exempel i discord när man är inne på servern.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat fivem i cirka 4 månader och jag har lär mig mycket igenom tiden och jag kan reglerna. jag har tidigare efarenheter inom polis och gäng ledare. det var nog allt för mig.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka