Nekad Kofoten | Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kofoten

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199569497623/

Ditt Hex-ID: 76561199569497623

Vad är din discord tagg? .kofoten

Vem var det som bannade dig? Enzo

Bild på banmeddelande: bild_2024-12-13_195758092.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tycker att det var ett missförstånd eftersom ni trodde att jag streamsnipa någon men det gjorde jag inte, jag frågade bara en fråga till någon random och det var bara otur att det var en streamer. Eller så tror jag att jag hade lite dålig roleplay men jag tycker isåfall att 360 dagar är extremt onödigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag köpte en volvo v60 och tänkte pimpa den men så prata jag med någon och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban och att 360 dagar är sjukt, jag blev bannad av ingen anledning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad tidigare eller någon annan gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte nämnt att hon var live på tiktok

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte säker för bannen var ett missförstånd och jag borde kanske vara lite mer försiktig men annars ingenting för det var en felaktig ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka