Accepterad oliver4343 | Ban Överklagan (jsu7834)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliver4343

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199479674159/

Ditt Hex-ID: 11000015a90552f

Vad är din discord tagg? lo_esisto

Vem var det som bannade dig? Krato

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-14 151702.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de såg att jag hade lagt vapen i min bil från polisens förråd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget speciellt hände, det var dagen innan jag begick mitt misstag och blev då bannad en dag efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Förstår i efterhand att det blev som det blev. Förstår att det blev en ban och jag köper det till hundra procent. Men jag själv var girig i situationen och var inte helt medveten om att det skulle leda till en ban. Jag ursäktar så hemskt mycket för min handling, jag tar 100% ansvar för det och förstår att Krato väljer att banna mig. Jag har spelat på Unive i väldigt många år nu och bidragit till en RP på extremt hög nivå samt även rekryterat kompisar till fivem som ännu idag spelar, varav en är mod. Jag diggar verkligen servern och tycker att jag förtjänar en andra chans på servern. En andra chans skulle höja mitt medvetande om vad jag gör på servern. Jag lovar och svär på att aldrig göra något liknande igen. Jag förstår om du inte vill ta bort bannen helt, så jag tar självklart emot att få en temporär ban med en specifik tid jag behöver vänta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har bara varit smågrejer, blivit bannad två gånger tidigare, en av de fick jag min ban överklagad pga missförstånd, och den andra bannen blev nekad men var också missförstånd, bara en dag ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Såklart att inte göra det, men kommer heller aldrig göra något liknande om jag får en andra chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart, konsekvenserna av korruption.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka