Nekad Koffeboffe | Medlem ansökning (100gubbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Koffeboffe

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Ingvarsson

Vad är ditt discord namn? gunnaren123

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Koffe Ingvarsson han växte upp i den lilla staden edsbyn där så kämpade han med svåra alkohol problem i ung ålder och hade en roll i denna kriminella världen där han sålde droger mm. Koffe växte upp i edsbyn med sin mamma och sin bror som han idag inte har kontakt med pga hans problem, hans pappa var aldrig med i bilden. Koffe försöker nu att gå en bättre väg i livet där han ska skaffa sig ett respektabelt jobb och motstå sina beroenden. Koffe har tidigare haft aggresionsproblem men något han försöker att förbättra sig med. Han är snäll och visar respekt till alla människor som inte gjort något honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med realistiskt RP där det blir roligt för båda parterna att spela med, och att skapa intressanta scenarioer för både mig och andra personen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man kanske inte alltid ska kunna vinna i alla scenarion där det inte är verkligt för en att överleva. Till exempel om någon siktar en pistol på mitt huvud ska jag agera realtiskt och inte göra dumma saker som t.e.x bara springa därifrån

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Fearrp som jag sa tidigare att man ska agera som man hade i verkligheten och agera som om man bara har ett liv. Sunt förnuft något som är dumt att göra som t.ex. att slå en polis inne i polisstationen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja i denna server

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har tidiare varit medlem i denna server men den togs bort för att jag var inaktiv och detta var pga att jag inte hade tillgång till en dator samt tappade intresset lite men deet är tillbaka

Nekad.
Anledning:
Utveckla berätta om din karaktär

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka