Nekad Koffeboffe | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Koffeboffe

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Ingvarsson

Vad är ditt discord namn? gunnaren123

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Koffe ingvarsson, han är 23 år gammal och har precis flyttat till Unive city innan han flyttade dit bodde han i den lilla staden Laxå där växte han upp med sin mamma och syster då hans pappa aldrig var närvarande, eftersom hans pappa aldrig var där för honom hade han byggt upp mycket aggresion och tog ofta ut det på att slåss med andra människor och där började han gå den kriminella vägen först var det små saker som snatteri och skadegörelse men sen med tiden så trappade han upp till drogförsäljning, misshandel och andra allvarliga brott. Koffe kan ha det svårt att kontrollera sina känslor och brukar ofta säga det han tycker, rakt ut. Koffe är en social kille som gärna pratar med andra människor och lyssnar på vad de har och säga. Koffe har reflekterat över sina tidigare misstag och valde att flytta till unive city för att få en andra chans och hitta ett respektabelt jobb och den rätta vägen i livet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med en seriös och rolig rp där alla kan vinna scenariot och så att alla kan ha det roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte rp:ar för att "vinna" ett scenario man ska göra det så realtiskt som möjligt och så att alla har det roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Fearrp som jag sa tidigare att man ska agera som man hade i verkligheten och agera som om man bara har ett liv. Sunt förnuft något som är dumt att göra som t.ex. att slå en polis inne i polisstationen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja i denna server

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skickade in en ansökan för ungefär 30 min sedan men blev nekad för att jag råkade skriva att var född 2025 så jag tänker att jag gör en ny ansökan nu för att det bara är ett litet misstag.

Nekad.
Anledning:
endast en ansökan på 24h.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka