Accepterad koffe | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

koffe

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: koffe

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198194553347/

Vad är ditt discord namn? nöt på landet#2554

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. jag är en kille på 16 år och gillar bilar och ha kul när jag spelar. jag gillar att hjälpa andra att dom ska få bästa spel upplevelsen. Sen när jag nyss har tagit am kortet så kan jag trafikregler så kommer inte bryta mot några såna heller.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer göra så de blir roligt för andra som spelar jag vågar prata med andra och chilla. Jag är inte blyg och de är viktigt för mig att andra har kul också så inte bara jag har kul och brukar hjälpa folk när dom vill ja hjälp.

Hur många timmar har du på FiveM? 68 timmar men har spela mycket på en annan profil.

Hur hittade du Multistaden? jag såg att de var många inne på den så jag tänkte att den måste vara bra då och de var den. Sen fastna jag för den och ville bli whitelistan nu för jag känner att jag kommer fortsätta spela på den är servern och vara en del på vägen att utveckla servern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej jag brukar läsa reglerna och vara snäll som sagt de är viktig för mig att andra har kul också så man inte förstör för andra.

Senast ändrad:
Jag väljer att godkänna dig, välkommen inte på servern!
mvh Latchoman <3 :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka