Nekad knugenhvh | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

knugenhvh

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? .knugen1.

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Lucas Stone var från början ett oskyldigt barn, men hans livsväg blev snart fylld av motgångar och utmaningar som inte var avsedda för någon så ung. Uppväxten präglades av svårigheter som streckte sig genom åren, kantade av hinder och svårigheter som hotade att slå ner honom vid varje steg han tog. Trots denna hårda och ogästvänliga uppväxtmiljö, visade Lucas en beundransvärd styrka och envishet i sitt sätt att tackla och övervinna sina problem. Han bar på bördan av sina egna strider med värdighet och mod, och kände alltid en djup empati och medlidande för andra som gick igenom liknande prövningar. Lucas var en person som inte kunde se någon lida utan att erbjuda en hjälpande hand eller ett vänligt ord, även om hans egna byrder var tunga att bära. Genom alla dessa prövningar och svårigheter blev Lucas formad till en kämpande individ, som vägrade att låta livets motgångar styra hans öde eller hindra honom från att följa sina drömmar och sträva mot framgång. Han blev en inspirerande gestalt av hopp och uthållighet för alla som hade nöjet att korsa hans väg, en påminnelse om att även de mest ogästvänliga omständigheterna kan ge upphov till glans och seger för den som har styrkan att fortsätta kämpa. Lucas Stone, med sitt outtröttliga mod och sin villighet att se ljuset även i de mörkaste ögonblicken, blev en kraftfull symbol för att aldrig ge upp, oavsett hur tuff vägen framåt kan vara.

Vad kan du bidra med till serverns RP?
Jag kan bidra med att skapa och utveckla intressanta karaktärer, spännande intriger och engagerande berättelser som kan berika och fördjupa RP-upplevelsen för alla deltagare på servern. Genom att tillhandahålla dynamiska och välutvecklade rollspelsscener, kan jag bidra till att skapa en levande och levande värld där spelarna kan utforska och interagera på nya och spännande sätt. Jag kan också vara till hjälp i att leda och organisera rollspelshändelser och aktiviteter för att främja samarbete och kreativitet bland deltagarna. Med min förmåga att skapa spännande och oförutsägbara handlingar och mitt engagemang för att skapa en positiv och inkluderande RP-miljö, är jag övertygad om att jag kan vara en värdefull tillgång för serverns RP-samhälle.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man som rollspelare är öppen för att låta sin karaktär möta motgångar, förluster eller andra negativa utfall som kan gynna eller giva en intressant utveckling av berättelsen för den andra spelaren eller för RP-helheten. Det handlar om att agera på ett sätt som skapar spänning och dynamik i rollspelssituationen, även om det i slutändan innebär att ens egen karaktär kanske inte får det önskade resultatet eller den lyckliga upplösningen. Att spela för motpartens vinst kan också bidra till att skapa realistiska och trovärdiga rollspelsscenarier, där konflikter och motgångar återspeglar den osäkerhet och kaos som kan finnas i verkliga livet. Det kan också vara en möjlighet att visa empati och respekt för den andra spelaren, och visa att man är redo att samarbeta och kompromissa för att skapa en meningsfull RP-upplevelse för alla inblandade. Genom att vara öppen för att spela för motpartens vinst i ett scenario kan man främja en atmosfär av ömsesidig respekt och samarbete i RP-samhället, och skapa en rikare och mer fängslande rollspelsupplevelse för alla deltagare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att skapa och utveckla intressanta karaktärer, spännande intriger och engagerande berättelser som kan berika och fördjupa RP-upplevelsen för alla deltagare på servern. Genom att tillhandahålla dynamiska och välutvecklade rollspelsscener, kan jag bidra till att skapa en levande och levande värld där spelarna kan utforska och interagera på nya och spännande sätt. Jag kan också vara till hjälp i att leda och organisera rollspelshändelser och aktiviteter för att främja samarbete och kreativitet bland deltagarna. Med min förmåga att skapa spännande och oförutsägbara handlingar och mitt engagemang för att skapa en positiv och inkluderande RP-miljö, är jag övertygad om att jag kan vara en värdefull tillgång för serverns RP-samhälle.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel, om en spelare väljer att samarbeta med en annan spelare för att hjälpa dem att vinna en tävling eller uppnå ett mål, även om det innebär att den första spelaren själv inte vinner eller får några fördelar, skulle det kunna betraktas som att spela för motpartens vinst.

Det kan också innebära att en spelare medvetet agerar på ett sätt som gör det lättare för motståndarna att vinna eller uppnå sina mål. Detta kan vara för att göra spelet mer spännande eller för att ge en utmaning åt motståndarna.

I grund och botten handlar det om att agera på ett sätt som gynnar andra spelare eller grupper av spelare istället för att bara fokusera på ens egen vinst eller framgång. Det kan lägga till en dimension av samarbete och social interaktion i spelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? T.EX 24 TIMMARS REGELN, ATT JAG BARA FÅR GÖRA EN BAN ÖVERKLAGAN VARANNAN 24 TIMMAR. och man får inte använda fordon av vapen och sånnt men allt sånnt har jag svarat på ingame, jag har över 3k timmar på fivem så ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja mycket!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det var bra så

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka