Accepterad Knugen_ | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knugen_

Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? Knugen // Tagg: klingann

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Jag har flera olika karaktärer som jag brukar cirkulera emellan då jag tycker det är roligt att variera mitt rollspelande. Min nuvarande karaktär heter Nils Svensson, Nils är en svensk man som är bosatt i univestaden. Nils jobbar just nu på polismyndigheten och har en stor passion för att hålla staden säker under både dagen och natten. På fritiden så mekar Nils mycket med olika fordon, det kan vara allt från lastbilar och traktorer till bilar och motorcyklar, alltså är det en rätt stor kontrast på vad han gör på fritiden. Nils är runt 26 år och har haft en ganska bra uppväxt, uppväxten har bestått av en hel familj där glöden för att leva alltid har funnits i blodet. I hans uppväxt har han alltid haft polisen i centrum eftersom att han tyckte att det verkade som ett så intressant och händelsefullt yrke. Detta har sedan influerat och satt spår i Nils så att han är där han är idag.

Sedan så har jag en krimkaraktär som heter Josef Khalil, han har haft en hyfsat tuff uppväxt då han har behövt fly från krig och liknande där han har förlorat stora delar av hans familj. Jag har även två till karaktärer som jag kan gå in mer på vid intervju om det blir aktuellt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en unik och stämmningsfull rp-typ som kan väcka känslor hos andra spelare. Jag har ofta fått glada meddelanden för att jag har några roliga karaktärer som brukar väcka mycket uppmärksamhet på ett positivt sätt. Jag har alltid en positiv inställning till rpn och skulle inte direkt säga att jag är någon stor och känd regelbrytare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar på ett fair sätt så att båda parterna kan få en lika stor chans att vinna, t.ex att man som polis kan välja en lite dåligare bil så att kriminella har en större chans och liknande. Inte går för pittningar direkt. Man gör helt enkelt rpn roligare för alla som medverkar i scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, här kommer några exempel: Powergaming - Man kör in i en vägg i 300km/h och rollspelar inte på skador, man har helt enkelt omänskliga krafter kan man säga. Ett till exempel på powergaming kan vara att man endast spelar efter makt och pengar. FearRP - Man rollspelar inte rädd om någon t.ex riktar vapen mot än. Man värnar helt enkelt inte om sitt liv. NLR - New Life Rule, Man får inte rollspela på att man minns saker om man dör i ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har runt 2500 timmar på unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kan utveckla allt på intervju om något ser konstigt ut.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka