Antagen Knugen123. | Chef-jobb ansökan [Wallins]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knugen123.

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
11
Vilken chefs-position ansöker du till? walins advokatbyrå

Vad heter du i verkligheten? Oscar

Vad är ditt användarnamn på discord? knegge1

Ange ditt födelsedatum: 1 November 2010

När fick du medlemskap på Unive? 21 oktober 2024

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef för det fösrta har jag vart chef på diverse jobbb samt staff ett par gånger så där irån har jag fått väldigt mycket kunskaper om hur man bbeter sig mot alla man stötter på ig. jag har en väldigt hög och seriös rp nivå. jag är ganska påläst om juridiska saker samt så jag kommer passa som en bra chef som sagt har jag en väldig många erfarenheter som chef så kommer ta allt seriöst och vet hur man hanetar argt folk hur man är i pressade situationer och hur mann tar arbets interjuver poå ett bra sätt. ser jag koruption inge undantag om jag kånner dom jag kommer ta ett snack me dom och skicka in till er staff och låta er ta bbeslutet jag kan va betsämmd och nästan lite snå sur om det skulle behövas

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina första planer med advokatbyrån. Är att titta igenom discord hur alla har jobbat. Höja och sänka folk kanske sparka folk också. Så kommer jag även att titta hur mycket folk dom har anställda Ifall vi behöver mer folk . För en sak jag vill är att höja aktiviteten på advokatbyrån. Sen om någon dag vill jag ha ett möte och titta hur dom tycker att det funkar om vi måste fixa ngt på advokatbyrån blir ännu bättre än innan . Sen kommer jag även se till så att alla är nöjda med sin arbets plats och jobbar så mycket som möjligt. Sen finns det mer. jag vill också se till att det blir mer aktivitet där för tyccker att det är ganmska dött där just nu och det blir en väldigt mer utvecklad rp om den är igåg

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer minst kunna va ig 4-5 timmar om dagen mer på helger/lov och kanske mindre ngn dag men kiommer alltid kunna nås på dc

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Grattis!

Du har valts ut som chef till Wallins advokatbyrå

Hoppas att du kommer trivas!

MVH Svealand

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka