Ej Antagen Knugen123. | Chef-jobb ansökan [Inquisitor] [Cosmo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knugen123.

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
11
Vilken chefs-position ansöker du till? Inquisttor

Vad heter du i verkligheten? Oscar

Vad är ditt användarnamn på discord? Knegge1

Ange ditt födelsedatum: 11 Januari 2010

När fick du medlemskap på Unive? 21 oktober 2024

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har många egenskaper som kommer hjälpa mig framåt i företaget men även mina anställda. Bland annat har jag varit staff 3 gånger det kommer hjälpa mig enormt mycket för det har jag lärt mig att ta ansvar men även hålla en god ton emot alla jag möter. Jag håller alltid en god ton emot alla men kan även säga till och vara bestämd. Och så vet jag även hur man bedriver ett förtag då jag har varit chef på mekonlmen där jag lärde mig det mesta om att vara chef hur man beter sig och vad man ska under stressade situationer. Även som många chefer inte är så bra på dom har god ton mot sina anställda men många har inte det mot sina kunde som jag ser som ett problem för hur realistiskt är det

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Osäker på hur det har skötts nu på sistone men självklart så är ngt man strävar emot är att höja aktiviteten hos anställda. Men sen även att höja rp nivån. Sen har jag många mer plnarr för yrket som jag inte kommer på just nu men finns mer att förbättra

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer va hög då jag inte rpar så mycket vaga som polis men där finns det inget krav att vara aktiv så det kommer finns mycket aktivitet till att vara chef så kanske 4 timmar om dagen

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka