Ej Antagen Knugen123. | Chef-jobb ansökan [Securitas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knugen123.

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
11
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas

Vad heter du i verkligheten? Oscar

Vad är ditt användarnamn på discord? Knegge1

Ange ditt födelsedatum: 11 Januari 2010

När fick du medlemskap på Unive? Oktober 2024

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef på mekonomen och högt uppsatt på flera andra olika ställen som kommer hjälpa mig med mitt chefs arbete sen har jag varit staff ett par gånger så där har jag lärt med att ta mycket ansvar och ha seriös och hur man bemöter dom flesta med väldigt god attityd som kommer hjälpa mig och även alla anställa oerhört mycket. Sen är det väldigt viktigt med bra kommunikation mellan mig och staffs och även mina medarbetare

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer är att få en bättre rp runt det är här yrket då jag kan tycka att det är lite laligt men ska göra allt mitt för att höja rpn kring det här arbetet och ska försöka höja aktiviteten. Sen kommer jag ju såklart komma upp med ännu mer planer och osv men jag vill komma dit och landa i arbetet och sen ta det därifrån

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara väldigt aktiv men lite beroende på vad jag gör om dagarna

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.

Anledning:
Utveckla svaren, vi är intresserade om hur du ska utveckla och förbättra yrket och varför. Mer tydliga planer för jobbet. Utveckla dina svar i en ny ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka