Accepterad Knivinge | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOMOMOMOMOMOMOMO

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198273933939/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:110000112b23273

Vad är din discord tagg? Knivinge

Vem var det som bannade dig? Siggepigge.

Bild på banmeddelande: 14dagar.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För VDM eftersom jag körde på en grabb när jag blev lakk på honom men detta kommer ej hända igen jag förstår att det jag gjort är fel och har sett klippet och kommer aldrig göra något liknande men alla gör fel ibland.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är ute och patrullerar i Paleto när jag hör skott ifrån en klädaffär det står då en kille där som springer ifrån där vi hör skotten. Jag hoppar ut och kollar om han hörde skott eller såg var det skötts han säger då "Nej" jag frågar om jag får söka igenom honom och gör det sedan så när vi ska dra springer killen framför bilen så jag kör på honom för blev arg sen blev jag bannad. Jag förstår att detta är ett grovt fel ifrån min sida och detta kommer själv klart inte hända igen jag hoppar du förstår!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var inte en felaktig ban med kommer ej göra om det! Och detta kommer inte ske igen är ledsen för det jag gjort och jag ångrar att jag gjorde det djupt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har några stycken

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte kört på honom även om jag var förbannad på honom för stunden så är det inte värt det i efterhand.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och det kommer inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka