Nekad Knivinge :) | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knivinge :)

Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198273933939

Ditt Hex-ID: 110000112b23273

Vad är din discord tagg? Knivinge

Vem var det som bannade dig? Electron AC

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var inne på servern vid runt 00:45 tiden och spelade, sen valde jag att gå off en liten stund och spelade CS en liten stund med en kompis. Sen när jag skulle gå ingame igen så hann jag inte komma ingame förens AntiCheatet slängde ut mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på servern vid runt 00:45 tiden och spelade, sen valde jag att gå off en liten stund och spelade CS en liten stund med en kompis. Sen när jag skulle gå ingame igen så hann jag inte komma ingame förens AntiCheatet slängde ut mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig var denna felaktig och pratade även med en staff som sa att det lät konstigt och hänvisade mig till forumet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ett par stycken ifrån länge sedan och min historik på forumet har försvunnit så kan inte se.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka