Nekad Kneno | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kneno

Välkänd Medlem
Meddelanden
430
Reaction score
279
Ditt discord namn: Kneno

Ditt Hex-ID: steam:1100001168d0a85

Vad för typ av beslut gäller det? p bann. nerstängt gäng. indragna privatinköp. indragna roller. på en ett estimerat värde på 55k pga tydligen medverkan till doxxing

Vem/vilka tog beslutet? ludde/fille

Varför tror du själv att beslutet togs? eftersom att jag var med och hade tidigare skickat i en server där folk doxxade folk från unive.

Hur är beslutet felaktigt? Jag ska förklara hur de gick till. jag var på tävling och sitter å tittar på mobilen. jag får en notis från en discord där personen som äger den skriver att hon gjort en expose kanal och att man skulle skicka roliga bilder å videor på folk. hon skrev ingenting om att man skulle skicka bilder på folk från unive och de trodde jag inte heller var poängen. efter jag får en notis om de så går jag in i chatten för att för att kolla vad som händer. då ser jag att de ända som är skickat är från serverägaren och de är leaks på pontus rasmussons OF. jag går då in och skickar en bild på mig själv och skriver doxx på kneno. efter de stänger jag ner discord och är inte inne på dc på resten av dagen på grund ut av att jag var på tävling. morgonen efter vaknar jag upp till massa notiser om att jag var bannad. då får jag reda på att folk tydligen hade skickat saker på folk från unive och doxxade dem där. jag hade ingen aning om detta eftersom jag inte varit inne på discord efter jag skickade bilden på mig själv. jag har senare fått reda på att de skickats bilder på folk från unive innan de. detta har jag inte haft någon aning om då jag inte alls är aktiv i den discorden. jag räknade och har skickat 20 tidagare meddelande i den dcn och är nästan alldrig innte å läser i den. som sagt tycker de e felakktigt då jag inte kunde ha vetat att de skulle skicka på folk från unive och inte var inne på discord efter de.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: ja vet inte riktigt vad jag ska bevisa med bilder

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

varför rapporterar du inte in / lämnar en sådan discord?

varför rapporterar du inte in / lämnar en sådan discord?
som jag skrev så var jag inte inne i discorden efter jag skickade bilden på mig själv och hade ingen aning om att de skulle bli en dox dc. ska bifoga en bild nedan på min skärmtid från telefonen där man ser att jag bara är inne på discord i 7 min och sedan inte är inne på resten av kvällen

förstår inte ens varför du är med i "sleminems" discord som är blackad för grova grejer.

förstår inte ens varför du är med i "sleminems" discord som är blackad för grova grejer.
vet inte jag dirrekt heller. var väll dumt att vara med där nu när man tänker i efterhand. har även som jag skriver lagt över 50k på unive så försker inte avsiktligt göra skada för unive å dess staffs

Jag är öppen för ett samtal angående detta.

Vad jag har hört så är du fortfarande med i den discorden, då är det inte aktuellt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka