Accepterad Kneno | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kneno

Välkänd Medlem
Meddelanden
430
Reaction score
279
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198338607749/

Ditt Hex-ID: steam:1100001168d0a85

Vad är din discord tagg? kneno#4694

Vem var det som bannade dig? Philip320 skulle jag tro

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: nedladdning (2).jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bettede mig omoget och inte lyssnade när jag blev tillsagt att sluta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in i medlems chatten för att jag såg att jag hade blivit taggad. såg att jag blev taggad av några som jag hade spelat med tidigare och var vänner med för ett tag sen. såg att de satt och skrev med en kille som bettede sig rätt dåligt och hoppade på mina vänner och försökte starta ett bråk. vi satt och skrev fram å tillbaka och hade ett allmänt onödigt bråk. under tiden vi skrev hade personen händelsen börjat med frågat hur gammal jag var, skrev då att jag snart skulle fylla 18. då hoppar en annan person som inte ens var inblandad från början eller som jag överhuvudtagit inte har haft några tidigare interaktioner med mer än när jag var staff flera månader tillbaka. och säger att jag är lökig som sitter på discord när jag är 18 att jag var lökig, en hund, en busunge blandannat. förstår inte riktigt vad hans motiv var med de och jag tycker även att de vart väldigt konstigt då personen tidigare har varit väldigt högt uppsatt staff på servern och trodde inte han skulle bete sig på de viset. blev lite irriterad på han när han hoppade in i en konversation som han inte var inblandad i och påhoppar mig. Philip320 skickade då ut att om vi inte slutade så skulle vi bli bannade. då börja personen skriva att han ska banna mig och skrev att jag inte borde få vara kvar. skrev då något omoget om honom som jag inte borde ha gjort och var helt enkelt bara barnsligt och omoget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker inte den var felaktig Philip varnade om man fortsatte så skulle man åka på bann vilket jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad några gånger tidigare. 75% av bannsen är från första månaden jag spelade unive och inte förstod hur RP gick till och inte spelade seriöst. de senare bannsen jag haft har jag lärt mig och och blivit bättre och inte begåt de misstagen igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Först och främst skulle jag inte ens börjat skriva från början för att de var bara onödigt och ett barnsligt bråk som definitivt inte hörde hemma i unives discord. Andra saken jag hade kunnat göra annorlunda är att jag skulle slutat när philip bad oss

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag, jag har lärt mig att ooc bråk hör inte hemma i unives dc, att inte lägga mig i onödiga saker som inte drabbar mig och att man ska sluta när man blir tillsagd

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka