Accepterad Kneno | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kneno

Välkänd Medlem
Meddelanden
430
Reaction score
279
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198338607749/

Ditt Hex-ID: 1100001168d0a85

Vad är din discord tagg? kneno#4694

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: univebann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet att staffs valde att banna mig pågrund av att jag dupeade pengar vilket jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev inte bannad dirrekt efter det hände utan de hände några dagar senare. men kan förklara vad som hände. Fick ett samtal av en vänn som frågade om jag ville tjäna lite pengar inne på servern. jag tyckte de lät lite konstigt och frågade vad vi skulle göra, då sa han att jag bara skulle ta pengar från han. så jag gick in och gjorde de. förstod dirrekt när vi gjort de att vi dupeade och skulle sagt till om de dirrekt och visst bättre men de gjorde jag inte vilket var välldigt dummt. jag ångrar väldigt mycket att jag gjorde de och de var ett misstag att jag inte sa till om de eller gjorde en ticket. märkte att jag blev bannad när jag var och handlade på ullared och fick en tagg av 320 och sedan förrsvan jag från alla discord kanaler jag var med i.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att de var en felaktig bann jag tycker att den är lämplig men som sagt märker nu i efterhand att de var ett stort misstag och jag saknar att spela på unive. vet att de jag gjorde var väldigt fel och en sån som jag borde inte gjort något sånnt brott. Har även nu när jag varit bannad suttit och tittat på flera hundratals klipp som jag har från unive och märkt hur roligt man kunde ha med sina vänner på unive. har även kvar vänner som jag lärt känna på unive och tycker de är jätte kul att man lärt känna folk därifrån. inget av de var tänkt när jag började rollspela men har förstått hur kul de var nu i efterhand när man inte kan spela längre.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har några gammla banns från sent 2021 då jag inte rpade seriöst för förstod inte riktigt hur de gick till att spela på en rp server och gjorde några regelbrott men dom flesta var bara 1-dags bann och inget jätte grovt. sedan har jag nog 4 banns sen jag började rpa seriöst och de flesta har bara varit missförstånd och de har blivit borttagna eller gått igenom en bannöverklagan men har inte varit blacklistad förr. har lärt mig och blivit bättre på att rpa genom alla mina banns och tror faktiskt inte att jag blivit bannad för samma sak två gånger, vilket visar att jag lärt mig av mina banns. och att jag lär mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja de hade jag verkligen kunnat göra. först och främst så skulle jag inte gått in och mött upp min vänn ingame för att de räknas som meta. dirrekt när jag märkte att han dupeade så skulle jag kontaktat staff om de vilket jag inte gjorde och de var inte okej. jag skulle gjort en ticket och förklarat vad som hänt och inte gjort något med pengarna så att staffs kunde ta bort dem på rätt sätt. men gjorde inte detta för jag förstod att min vänn kom till att bli bannad. försökte övertala han att kontakta staffs och berätta vad som hade hänt för att han inte skulle bli bannad och begå sådanna regelbrott men de ville han inte. och valde inte att inte säga något om de för att jag ville inte att han skulle bli bannad, men ville att han skulle göra något åt pengarna men de ville inte han utan han valde att behålla dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag. jag har lärt mig att alldrig mer begå dessa typer av brott på servern. har lärt mig hur roligt man kunde ha inne på unive. och hur mycket jag saknar communityt på unive. man kunde ha kul när man var i skolan bara genom att sitta å skriva i unives discord me folk och lära känna nya folk som man alldrig skulle lärt känna annars. förstår att jag får konsekvenser om jag gör sånnthär och har lärt mig av de konsekvenser. vet att folk som skriver bannöverklagan alltid sitter och skriver om hur man alldrig kommer begå regelbrott igen men jag menar det värkligen att detta kommer inte ske igen för att de jag gjorde bara förstöde för alla och gjorde inget bra för någon samt att jag saknar att spela på unive. saknar när man kom hem tidigt från skolan och gick in på unive, köra runt me bilen och skjutsa runt ickemedlemar för att de ska kunna lära sig rpa och tycka de är lika kul som jag tycker att unive var.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka