Nekad knekten12 | Beslut Överklagan [flasher]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

knekten12

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Ditt discord namn: knekten12

Ditt Hex-ID: steam:11000015587a1e9

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? flasher

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag tog spawnmenu när jag var död, Och han trodde antagligen att jag gjorde de för att jag skulle krypa fram så att dom kunde hitta mig men jag tog spawnmenu för att jag slutade se textuerna,chatten o sen såg jag inte döds skärm saken lixom. Och dom som va där uppe viste redan att jag låg där för att dom såg mig ramla ner

Hur är beslutet felaktigt? För att jag tog bara spawnmenu för att se chatten o de igen för annars hade jag inte sett sjukvårdens /me osv och då hade jag behövt använda spawnmenu oavsett, jag gjorde de inte för att pwg eller något för jag kunde fortfarande krypa efter jag dog, Sen fattar jag inte hur de har med krim att göra jag ramlade från ett tak och tog spawn fö att jag inte såg de där jag skrivit innan

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/m70nU6g8Hw1mfVfor?invite=cr-MSxOMzMsNTM2MjQ0MjA3&v=31%C2%A8%C2%A8

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka