Inaktuell knegarsson | Ansökan till avrättning [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

knegarsson

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt discord namn? Theobn#0528

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? Katt_elliot1#5638

Av vilken anledning ska personen avrättas? Han rånade mig sedan knivhögg mig sedan så körde han ner min kompis amids bil i vattnet och knockade honom med basebollträ. Han sköt mig också antal gånger under veckan ett ungefär på 4 och har kidnappat mig och hottat mig,är helt enklelt otrevlig och kommer aldrig och släppa detta som händer och slagit ner min kompis framför hans hus och han dog.

Hur ska personen Avrättas? vi ska ta med han som vi låssas vara kompis sen så åker vi i väg till cayo perico och sen så drar vi upp vapen och säger att han sak lägga ner sina saker på marken samt vapen och andra saker om han inte lyssnar så skjuter vi han ett skott i benet så han vet att vi inte skojar om detta så händer just nu och efter han lagt alla sakerna på marken ska vi sätta han på en stol i något random hus och sätter fast han och sedan ska skjuta han tills döds och gömma kroppen i huset sedan städar vi överallt så inga dna är kvar och borstar av hans kläder så inga dna kvar och inget kan derför hitta dna från oss.

Med vilket vapen ska han avrättas med? glock,ak,basebollträ

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? 5

Vad heter personen ingame? Abdi Hassan

När ska han bli avrättad? 18 februari på kvällen efter 18:00 till 22:00

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka