Nekad bossman67 | Medlem ansökning [Lemy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bossman67

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? bossman670866

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olle Gustafson 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart , äventyrsfull rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han bakrund är rätt så grov han är uppväxt med en förälder eftersom han far dog i ung ålder , så Olle har haft det svårt att växa upp han hade mycket problem i skolan och därefter gynasiumet , han hoppade av gynasiet i 2an och gick fel vägar i livet han gjorde ett rån som sedan gjorde så han hanmade i fängelset nu har olle kommit ut och har bytt vägar i livet och försöker hjälpa fo0lk istället

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga och hög rp senarion och mycket social rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara bry sig om att vinna ett senario utan t.ex ett skjut senario om det är skottlåssning måste man själv inte vinna utan andra parten kan vinna för att man vill ha ett högt rp senario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag och jag har lärt mig av mina misstag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - random death match det betyder att man dödar nån utan anledning VDM- man använder ett fordon som ett vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror att det är lugnt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka