Nekad Knas asså | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knas asså

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad heter du på discord? knas_assa

Ange ditt födelsedatum 29 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att jag vill hjälpa till att få vättiga medlemar till servern.
Jag vill ochså underlätta för staffs så dom inte behöver banna folk så jag kan banna folk ochså och underlätt för dom.
Och jag har mycket erfarenheter inom ma och staff och vill gärna underlätt för dom.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är aktiv kommer ta många intervjuer vara aktiv på forum och aktiv i dcn.
Jag kommer vara ingame mycket jobba på bra ta ma seröst.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta andra som du vill att du själv vill bli bemöte.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att dom ska kunna reglerna bra och kunna rp bra

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Tycker att dom ska kunna veta alla grund regler på servern och kunna rpa lite bra

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att jag ska ta in vätiga medlemar inte folk som jag tjänner jag ska behandla varge icke medlem / medlem likadant

Hur ser din aktivitetet ut? sommarlov ca 13-14 till 24-01

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag kan hantera stress bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka