Accepterad Klywarn | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Klywarn

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
250
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ditt discordnamn: KlyvarnXZ#2423

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är för att jag nu känner att jag har varit på denna server i ett bra tag och RPat och känner nu att jag vill prova på staff sidan. Jag har som sagt spelat i alla olika förhållanden här därför skulle jag säga att jag har bra koll på hur RPn ser ut idag.
Jag har länge funderat på att bli Staff men RPn har hindrat mig men nu känner jag att jag vill prova på. Jag har alltid haft många kompisar som varit/är staff och dem har tipsat mig om att bli det men det är inte förräns nu jag verkligen vill bli det.
Lite om mig själv:
Jag är en väldigt glad och skämtsam grabb men när det kommer till det allvarligare är jag hård och rak på sak.
Jag har mycket tid att ägna åt Staff-arbetet nu då jag inte har lika mycket skola.
Jag är som sagt väldigt mogen för min ålder (15). På fritiden så spelar jag fotboll och håller på med moppen eller Audin, om jag inte gör det så hänger jag med kompisar eller gymmar, men jag är inne på Unive varje dag.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Måndag: 18:00-22:00
Tisdag: 16:00-22:00
Onsdag: 18:00-22:00
Torsdag: 16:00-22:00
Fredag: 16:00-02:00
Lördag: 12:00-02:00
Söndag: 12:00-22:00
Jag brukar oftast vara inne från 16:00 till 17:30 sedan käkar jag och pluggar om det behövs (sällan) sedan så är jag inne från kanske 18:30 till 22:00 på vardagarna.
På Månad och Onsdag har jag träning 16:00 så jag brukar komma hem runt 18:00. sen så brukar jag vara inne och RPa.
På helger så brukar jag komma in vid 12:00 till 13:00 sedan vara ute kanske till 16:00 därefter är jag inne till 19:00 då jag käkar men efter det så är jag inne till 02.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan slutet på 2021 då jag var icke medlem, jag blev medlem i början på Januari.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej jag själv har inga tidigare erfarenheter som staff men jag har fått lära mig saker från mina kompisar som varit staff så jag vet hur saker funkar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag hade klarat av allt men det ända är jobb ansvarig som jag inte har koll på så mycket då jag bara varit kriminell under min tid här men jag är väldigt lättlärd så det är inga problem!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka