Nekad Klyftan | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Klyftan

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356325938/

Ditt Hex-ID: 1100001179b6632

Vad är din discord tagg? Klyftan#9097

Vem var det som bannade dig? Nizze

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: pbam.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffsen valde att banna mig eftersom en korrupt don ansvarig gav mig ped rollen i dc plus någonting i forumet att jag ägde peden. Vilket är skapligt korrupt eftersom man är tvungen till att donera till Unive för att få ha pedroll och att äga en ped.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sov när jag blev bannad. Men det som hände på kvällen var att Robban frågade mig om jag vill ha ped vilket jag sa ja till eftersom jag tänkte det kunde bli nice med en ped för jag saknade tiden då jag hade ped. Men om jag ska vara ärlig hade jag tröttnat lite rpn jag hade. Så jag tänkte bara på vad (min ped) skulle kunna göra för att få upp min rp känsla. Jag tänkte att det skulle bli skit kul att börja rpa lite som en ny person eftersom min ped var ett litet barn. Och då tänkte jag inte alls på åtgärderna jag kunde få eftersom jag bara tänkte på hur kul det skulle va att rpa som (en ny person)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var den absolut inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 34 gånger och det har varit allt i från PWG till Sunt förnuft och jag har försökt att ta lärdom för varje bann jag fått. Och jag personligen tycket att min rp har blivit 100 gånger bättre än vad den var när jag började med Unive för 1,5 år sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde tänkt efter vad som egentligen hände och inte bara tänkt på vad gynnade mig just i den stunden. Jag skulle tänkt efter på vad egentligen robban gjorde för korrupt sak. Då han gav mig ped och pedroll. Jag skulle sagt nej och donerat som en vanlig person istället för peden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut tänka mer innan man tar ett beslut och säga stopp när korrupta personer försöker förstöra för Unive. Eftersom jag gillar unive väldigt mycket. Och lagt en massor tid och pengar på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka