Nekad Klunken | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Klunken

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073255366/

Ditt Hex-ID: 11000014256dfc6

Vad är din discord tagg? kletuz#0230

Vem var det som bannade dig? ja körde med min postbil så kommer det en bmv och kör rakt in i min bak och sen så krockar vi hansnurrar runt och så sen så går han fram till mig så blir ja bannad!. ja gjorde ingenting har inte gjort något fel körde bara på motorvägen och så kör han in i mig. så blir ja bannad pga lall fattar inte ett skit!.

Hur lång tid var din ban? 60 min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstäng för lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte alls om ja ska vara ärlig körde bara vanligt på motorvägen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja körde på motorvägen med min bil så kommer det en bmwoch kör in bak i min bil sen så snurrarhan flera varv och ja sladdar och krockar sen så springer han fram till mig direkt efter vi har krockat bokstavligen direkt sen blev ja bannad!.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den va felaktig för ja gjorde bokstavligen ingenting ja sa bara aj hur kör du sen blev ja bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingenting antagligen inte kört på motorvägen

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka