Accepterad Klunken | Ban överklagan [Albin04]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Klunken

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073255366/

Ditt Hex-ID: 11000014256dfc6

Vad är din discord tagg? kletuz#0230

Vem var det som bannade dig? Jacob Akerman var det som bannade mig

Hur lång tid var din ban? den var i 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd för: Suntförnuft, Krim utan krim, lootar död människa på pirren ~Jacob Akerman. Återstår: 6 dagar 23 timmar 57 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att ja tryckte på sök igenom på menyn och de får man bara göra om man har krimminella rollen i five m och de visste inte jag men ja tog inget av han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja va på piren och hängde med mi kompis bosse han och ja var där i ungefär 1 timme vi chillade bara runt och letade efter en truck för vi hadde precis skaffat jaktlicence och jakt sniper och så. sen så medans vi kollade efter en stor truck så såg jag att min kompis bosse blev påkörd av en grabb och de gick som tur va bra för bosse då. men sen så gick vi ifrån han och sa till varandra att vi skulle kolla om han gjorde något mer. sen så såg vi igen och då såg vi att han sprang upp till piren där alla karuseller är och en grabb jagade han då sparng ja och min kompis bosse och följde efter dom så tog grabben upp en kniv och då dog han som blev jagad och då förklara grabben som jagade han va som hadde hänt de va någon slags av skam han som dog hadde gjort. då så gick vi fram till han och ja tänkte lyfta honom men då såg ja att man kunde söka igenom och då tryckte ja på sökigenom och då kollade ja bara fast ja ville igentligen inte grabben som dog något illa så jag tog inget alls!!.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va inte en felaktig bann för de va ju mitt fel för ja följde efter dom när dom jagade varandra och att ja sökte igenom han men nu vet ja att man måste vara krimminell för att kunna få söka igenom folk och de kommer inte hända igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1
första bannen tog ja lärdom av att ja inte ska lalla och därifrån har ja blivit en bättre rp:are för att ja va själv i ett bra scenario så kommer det en kille som lallar sönder och de tyckte ja va tråkigt sen därifån har j alärt mig att det inte blir bra rp nivå om man lallar.

2
andra va när ja omedvetet skrev out of charakter i twitter!. och ja ja har tagit lärdom av båda att inte lalla för de är jätte tråkigt när folk lallar då vill inte ja lalla för ja har kommit på va tråkigt de är

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja de hadde ja absolut kunna ha gjort 1 inte följt efter dom när dom jagade varandra för ja hadde inte jätte mycket med dom att göra och 2 läst innan ja sökt igenom han och kollat om man får söka igenom folk utan krimminella rollen!. men ja är glad över att ja inte tog någonting av han som avled

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag! inte söka igenom folk när ja inte ens har krimminella rollen i unive och att läsa på lite extra om va man får och inte får men ja kan ju alla grundregler! nu har ja lärt mig ennumer om fivem och de kommer alldrig hända igen att ja söker igenom folk!. ja kommer göra det mycket mer annorlund ja kommer inte störa folk i sånna scenarion. och bara skita i de när ja inte har jätte mycket med det och göra. för ja vill liksom inte bli av med grejerna om ja dör av någon som inte ens är krim ja tog inget av han denna gång som tur va men de kommer alldrig hända igen!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka