Nekad KleckeN | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KleckeN

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
167
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad heter du på discord? KleckeN #7900

Ange ditt födelsedatum 21 februari 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider?
ar inga riktiga tider då jag precis börjat 7:an och har mycket i skolan och jag tränar ungerfär hockey 6-7 gånger i veckan så på helger så är jag aktiv typ hela dagen egentligen. förutom när jag har träning. På vardagar kan jag kanske spela 2-3 timmar nästan varje dag.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill ansöka till trainee för att jag ska kunna hjälpa väldigt mycket till o vill få en ganska mogen support o kunna va en väldigt seriös Trainee, den äran jag har velat under en lång period velat söka till Trainee det hade varigt Väldigt roligt och få hjälpa er underbara o sköna Staffs som hjälper mig och alla på servern jag vill bli en av er och ge support till alla där ute som behöver det så här kommer det vara för mig jag kommer först Noclipa och gå runt och kolla läget o specca lite grabbar på servern och banna/kicka eller vad som behövs för att det ska bli en bra Roleplay nivå på servern som möjligt sedan kommer jag att läsa lite ban överklagans/andra grejer som jag behöver på ww.unive.se sedan kommer jag att sätta mig support och ta lite support ärenden typ som ban överklagerser o sånt och sedan kommer jag kommer också vara med Vänner och sånt på fritiden men kommer också hjälpa servern att Utvecklas mer än vad den redan är som servervakt! jag kommer också läsa massa grejer på Unive och hjälpa andra med support ärenden jag kommer svara på /report och /help och hjälpa dom som vill hjälp, jag ska försöka o hjälpa folk så mycket jag kan! och kommer stötta alla Unive spelare Väldigt mycket och kommer hjälpa alla så gott jag kan och kommer också att ge varningar Till de folk som inte följer reglerna! jag kommer först att ge dom en chans med varning men om de inte lyssnar så kanske jag kickar och lär dom inte sig av det bannar jag! hoppas på att min dröm blir san att jag får bli en del av staff teamet det hade varigt rolig för jag har velat vara en del av staff teamet jätte länge jag vill vara en del av det för jag känner att jag hade passat i den kan alla Komandon jag älskar Unive roleplay och alla fina staffs och jag vill bli en av er och kunna hjälpa andra lika mycket som ni hjälper andra jag blev Intreserad av att ansöka till Trainee för att jag såg hur underbara staff/ledning det var på Unive så jag tänkte varför inte ansöka en dag kanske jag blir lika underbar som ledningen det känns bra att hjälpa folk med det dom vill ha hjälp med så tror att jag kommer passa in i Staff teamet och om jag kommer med så hoppas jag att dom tycker jag är bra och passar in i staff teamet och en grej till jag älskar att prata med folk så jag tror att jag hade passat i det!

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? jag är här för att utveckla servern ännu mer och driva servern framåt med staff teamet tillsammans för att senare bygga en gemenskap där vi tillsammans hjälper servern att komma framåt. Genom att vara aktiv & hjälpa olika folk i discord kommer det till slut påverka servern väldigt mycket då vi får ut spelare vi inte tollerar på servern men även hjälper de spelare vi vill ha kvar. Jag är egentligen inte här för att banna & starta bråk utan vill istället se det som en uppgift & en läxa genom att avstänga folk som bryter mot reglerna.

Hur länge har du spelat på Unive? typ 1.5 månader men har kanske hållt koll på unive genom streams osv i typ 5 månader

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har lite erfarenheter eftersom jag är servervakt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip - Gör dig osynlig och tillgång till att flyga.
/togglename - Steamnamn och id över alla spelares huvud.
/spec - Lista över serverns spelare för att specca.
/unfreeze (id) - Slutar att frysa en person.
/sqlunban (Hex-id) - Används för att unbanna en person som fått godkänd överklagan.
/svban - En ban som varar i en timma.
sqlban (id) (tid) (anledning) - Banna en person.
/bring (id) - Teleportera en spelare till dig.
/sqlbanhistory (id) - Historik över spelarens tidigare bans & kicks.
/goto (id) - Teleportera till en spelare.
/skin (id) - Ge en person tillgång till att ändra sin karaktär visuellt.
/svc (meddelande) - Meddelande till servervaktschatten.
/sc (meddelande) - Meddelande till staffchatten.
/annnounce - Skriv ut ett extra synligt meddelande i chatten för att uppmärksamma.
/who (id) - kolla personens behörighet (medlem, kriminell mm)
/freeze (id) - Fryser fast en person och begränsar möjligheten till att röra sig.
/dv - Ta bort fordon.
/tpm - Teleportera till waypoint.
/toggleid - Id över alla spelares huvud.
/kick (id) (anledning) - Används för att kicka någon.
/sqlbanoffline (steam id) (tid) (Anledning) - Bannar en person som är offline.
/giveitem (id) (item) - Ge ett föremål till spelare.
/setjob (id) (jobb) (rang) - Du ger en person ett jobb samt vilken rang.
/revive (id) - Återuppliva någon.

Har säkert glömt någon

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka