Nekad kladdkakishbollen | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kladdkakishbollen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199132199130/

Vad är ditt namn i verkligheten? asdaff

Vad är ditt discord namn? Kladdkakish#8123

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Örjan växte upp i Malmö med sina 2 föräldrar och sina 4 brödrar (Benny, Bosse, Lasse och Bjucka) han hade en väldigt stressig uppväxt då deras föräldrar nästan aldrig hemma eftersom de behövde försörja sina 4 barn (mamma) jobbade 2 jobb både städare och ett halvtidsjobb på ICA (pappa) var alkoholist och gillade inte sina barn så han flyttade till Cuba där han startade sitt nya liv. Under skolan blev Örjan mobbad, men det fanns ett ljus i den långa mörka tunneln Mödil hon var den enda som pratade med Örjan och inte tryckte ner honom, skolan gick och Mödil flyttade till Öland för att studera och Örjan hoppa av skolan sökte jobb som parkeringsvakt och efter många om och men lyckades han få jobbet, Örjanvar överlycklig tiden gick och Örjan jobbade kvar, 40 år flög förbi av hårt arbete och att sova i bilen då han äntligen sparat ihop nog med pengar för att köpa ett litet hus på Öland, Av en slump träffade han Mödil på en bar de fick upp kontakten och Örjantackade för att hon uppmärksammade honom under skolgången, ytterligare 15 år senare var han gift med sitt livs kärlek och mådde bättre än någonsin tills 2 år sedan då Mödil dog och han hamnade i en väldigt mörk plats han sålde av huset på Öland flyttade hem till Örjan sin kusin som bodde kvar i Malmö och levde där i ett par år arbetslös tills han äntligen fick ett super bra pris på en liten villa i en helt ny stad (unive) där han nu planerar på att påbörja en ny del av sitt liv, Han är väldigt pigg och letar efter jobb så att han kan försörja sig ända ut till det sista eftersom han inte vill gå i pension. Han är kluven över vad han vill jobba som men eftersom han inte har någon utbildning letar han efter något som inte kräver detta, kanske återgå till att vara parkeringsvakt vem vet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att min rp är avancerad samt att jag gillar att spela på servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer rpa seriöst men fortfarande se till att alla har roligt då det är målet med rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man helt enkelt låter motparten vinna för att låta alla ha roligt och att inte vinna varje gång

Hur hittade du Unive? en kompis tipsade

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka