Ange ditt födelsedatum: 11 November 2003
Vad heter du på discord? ψEatmyhairψ#8826
Är du whitelistad? Nej
Hur många timmar har du på FiveM? 45,5 timmar
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 5 iaf
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag
Vad heter du? Pär Johansson i fivem irl Filip
Hur gammal är du? 14 år
Har du B-Körkort? Nej
Varför vill du bli anställd på Securitas? Jag vill hjälpa polisen och andra människor....
Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? för jag
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? inga
Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? vara rakt på sak och va seriös..
Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? vara trevlig och ha respekt, ha ett glatt humör
Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) försöker förhandla och ringer polisen så fort jag kan, och.............
Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) springer fram och försöker stoppa det.
Har du några andra frågor? nej tack.
Vad heter du på discord? ψEatmyhairψ#8826
Är du whitelistad? Nej
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 5 iaf
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag
Vad heter du? Pär Johansson i fivem irl Filip
Hur gammal är du? 14 år
Har du B-Körkort? Nej
Varför vill du bli anställd på Securitas? Jag vill hjälpa polisen och andra människor....
Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? för jag
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? inga
Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? vara rakt på sak och va seriös..
Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? vara trevlig och ha respekt, ha ett glatt humör
Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) försöker förhandla och ringer polisen så fort jag kan, och.............
Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) springer fram och försöker stoppa det.
Har du några andra frågor? nej tack.