Inaktuell Kladdkaka. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anakin

Aktiv Medlem
Meddelanden
334
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Ditt discordnamn: Kladdkaka0

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2011

Varför ska just du bli staff? Jag Fyller kraven för att bli staff, Jag kommer Vara så aktiv som möjligt. Jag är engagerad och rättvis, Jag har varit Helper så jag förstår både reglerna och alla commands. Innan jag blev staff så var jag väldigt aktiv i rpen och jag fick aldrig en ban Under den tiden jag var medlem och krim. Jag tar inte någon annas sida och håller det rättvist.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att krim sidan inte är så bra det är mycket shoot on sight det finns också mycket gängprovokation och personer som bara försöker göra problem.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att det skulle bli bättre om vi kanske speccar mer lyssnar på dom och vissa att vi engagerad.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att som Helper ska man vara professionell inte ta någon annans sida man ska kunna vara lugn under stress. Man ska vara trevlig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer göra Mest staff arbete och en del rp och ha tid för mitt privat liv

Hur länge har du spelat på Unive? sen den 15 augusti 2024 då blev jag test medlem för första gången

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit Helper tidigare och Jag har varit Mod på Lall servers

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag kan jobba med vad som helst.

---rep, väldigt otrevlig ingame när man skriver reports, han är väldigt oschysst i pm och gör inget staff arbete förra gången han var helper, ibland när vi varit i scenarion och hans vänner varit med har han alltid gett de en fördel tills en annan staff kommer in i ärendet! väldigt omogen staff.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka