Accepterad kladdigbrunsos1337 | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
188
Reaction score
9
Ditt discord namn: Lordpanda22

Ditt Hex-ID: 11000014b452a6e

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim, 10 dagars ban

Vem/vilka tog beslutet? Vill att mod + ska ta denna inte han som drog in krimmen.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jadu det vet jag inte från deras synvinkel ser det skevt ut och det fattar jag men jag dsyncar och det intygar föraren. själv på men klipp fattas. Det kan man gå med på då jag missade att klippa men jag märker att det sker en dsync och åker iväg för att ge dom en andra chans men då hoppar mina grabbar ur 2st av dom andra bilarna och skjuter dom. dom lyckas döda föraren i oppsens bil jag går fram och säger godnatt lallish som var föraren i bilen. detta gjorde jag för att lallish och jag känt varandra länge och skjutit emot varandra genom vårt gäng krig hela dagen och jag har dött nästan varje skottlossning så nu när jag fick han sa jag så. Står inget i reglerna om att man inte får och frågade 320 han sa att det inte fanns regel heller om det. Men visst kan gå med på återgärderna för dsyncen men fan heller för att jag pratade med han döda. Står inget i reglerna om att man inte får prata med döda kroppar och så visst jag vet så är det reglerna man spelar efter.

Hur är beslutet felaktigt? För att det var dsync vilket föraren kan intyga och att det inte står i reglerna att man inte får prata med döda kroppar.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/1121410209169014794/1297560503308255243/Moments-clip-from-Oct-20-2024.mp4?ex=67165ee3&is=67150d63&hm=7f7074cf84e443d97b7e5ca1bc1a5e52aa3d5da11c8eb03de74ddc4de90d1ea0&

bild ifrån 320 att det inte är fel att prata med döda kroppar. Samt efter jag märkte jag dsynca åkte jag iväg sen kommer tbx för att försöka kidnappa istället för att skjuta dom. jag skjöt inte ett enda skott under det där scenariot samt att jag fick ban i 10 dagar för det.

Tjena, kommer låsa tråden tillfälligt tills staffen som placerade straffet svara. Detta för att underlätta hantering och minska spam.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka