Accepterad kladdigbrunsos1337 | Beslut Överklagan (Enzo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
188
Reaction score
9
Ditt discord namn: Lordpanda22

Ditt Hex-ID: 11000014b452a6e

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? Enzo

Varför tror du själv att beslutet togs? Jadu för att jag begick ett regelbrott där jag pittade över en bil när någon sa det till mig, detta syns inte i klippet att nån säger det till mig och leder till att jag får all skit och att jag spelar efter makt och pengar bara. det jag kan säga till det är att jag inte ens tog vapnena eftersom jag inte var ute efter dom det jag kan gå med på felet jag gjorde var att jag pittade över bilen detta var i en väldigt låg hasighet på en bil som låg upp och ner. Jag anser det inte är något större fel i det och inte indragen krim direkt men som sagt eftersom jag inte kunna bevisa att jag inte var ute efter vapnena så fattar jag beslutet till viss del.

Hur är beslutet felaktigt? Ja eftersom jag inte voltade över bilen för vapnena jag åkte direkt efter med en kidnappad och gjorde scenario. Hade jag gjort det för vapnena hade jag tagit dom men det gjorde jag inte.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inget klipp men som sagt som jag sa till dig enzo i support var att jag inte tog vapnena för jag inte var ute efter dom och att någon sa det till mig att välta bilen men som inte syns i klippet.

så sammanfattnings vis vad vi kom fram till i support var att jag pittade över bilen vilket var powergaming då jag inte rpade på skador hade inte krim varning ingenting innan då den gått ut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka