Nekad kl0ot | Ansökan till Servervakt (Dexterr)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kl0ot

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? Memme#9100

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 14:35 till 20:30
Tisdag 15:15 till 20:30
Onsdag 14:35 till 20:30
Torsdag 14:35 till 20:30
Fredag 14:35 till 01:00
Lördag 10:00 till 01:00
Söndag 10:00 till 20:30 På alla lov kan jag spela varje dag förutom om jag ska iväg.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har sammanlagd varit medlem på unive i 2 månad + fast i mellan de så jag jag slutat rpa och är nu tillbaka igen. Så nu har jag varit medlem i 2 veckor fast Sammanlagd har jag varit medlem i månad+

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 5 gånger, det var för lall och suntförnuft

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. vi servervakter underlättar för staffsen ingame. Severvakter tar enkla ärenden som t.ex kick och en svbann. Servervakt för mig ser till så att alla följer alla regler och så inga kommer till en och börja slå eller lalla. Händer det så är det vi servervakter som tar hand om det.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är aktiv varje dag och brinner för att göra denna server bättre då jag älskar att spela på den, jag är även mycket mogen och tålmodig, snäll och har mycket erfarenhet kring servervakt, jag är inte heller rädd för att säga fel om någon gör fel för det är det som är målet att se till att allt hålls på en hög och realistisk nivå så alla har så roligt dem kan och se till att hålla alla som inte vill rp borta dem som kommer hit bara för att förstöra, då jag jobbar med ambulans händer det hela tiden att våra billar blir tagna och så blir vi påkörda av lallare som inte bryr sig och då är jag nästan alltid där men kan inte stoppa det därför vill jag se till att bli server vakt så jag kan stoppa dom som förstör direkt när det händer.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. För mig är korruption att man spawnar in saker till mig eller mina vänner och spelar på andra servrar och lallar runt. Korruption kan handla om att man bara kicka folk helar tiden. Korruption kan vara att jag revvar mig själv eller mina vänner bara för att vi har blivit medvetslös i en krockning som var dcync. VI servervakter ska följa alla regler och ta hand om spelarna så inga lallar runt och bryter mot regler.
 
Nekad,
Tycker att du har rimliga anledningar till att bli servervakt. Men jag anser att du behöver bättre inblick i vilka uppgifter du har som servervakt, och vad ansvaret innebär.
Mvh
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top