- Förbjuden
- #1
Kjelle
Icke Medlem
- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101941822/
Ditt Hex-ID: 1100001440c983e
Vad är din discord tagg? Kjelle#9119
Vem var det som bannade dig? Network19
Hur lång tid var din ban? Min ban va i cirka 2 dagar.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connecting rejected by server: Du har blivigt avstängd för rdm swiipe återställ 1 dagar 23 timmar 36 minuter Vill du överklaga din avstänging gör det på multipvp.se
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en grabb utan anledning mitt från ingenstans, Men det var ju inte meningen.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis ringde mig jag skulle svara och säga: Vänta Dizzy jag står och håller på betala en ny bil den är riktigt fet!, och då så lägger vi på och jag skulle gå in på telefon appen och ringa en annan kompis som heter Linus, Då använde jag mig utav musen! och då råkade jag slå till den grabben som stod bakom mig och det var inte meningen att jag skulle slå någon.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag, Tycker det för det var faktiskt inte med mening men jag fattar ju vaför, Men jag tycker själv att man borde bli bannad om man slåt någon mera en 2 gånger asså så att man ser att man misshandlar någon.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång för RDM då jag slog en grabb med flit för han kallade mig busunge, och en gång när det va en annan som stod brevid mig och skrek sieg hail och jag räckte upp handen men det var innan han skrek seig heil men då satte jag mig i support och jag sa så som det var och vart unbannad.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat använda mig utav tangenbord istället för musen för att nu vart det fel och jag ångrar det, men nu är det så ibland önskar man att man kan spola tillbaka tiden lite grann!
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, Att jag ska börja använda mig utan tangentordet när jag är i telefon och så! Jag slår inte folk endå heller satt ja ! (svårt med meningar har jag)
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001440c983e
Vad är din discord tagg? Kjelle#9119
Vem var det som bannade dig? Network19
Hur lång tid var din ban? Min ban va i cirka 2 dagar.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connecting rejected by server: Du har blivigt avstängd för rdm swiipe återställ 1 dagar 23 timmar 36 minuter Vill du överklaga din avstänging gör det på multipvp.se
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en grabb utan anledning mitt från ingenstans, Men det var ju inte meningen.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis ringde mig jag skulle svara och säga: Vänta Dizzy jag står och håller på betala en ny bil den är riktigt fet!, och då så lägger vi på och jag skulle gå in på telefon appen och ringa en annan kompis som heter Linus, Då använde jag mig utav musen! och då råkade jag slå till den grabben som stod bakom mig och det var inte meningen att jag skulle slå någon.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag, Tycker det för det var faktiskt inte med mening men jag fattar ju vaför, Men jag tycker själv att man borde bli bannad om man slåt någon mera en 2 gånger asså så att man ser att man misshandlar någon.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång för RDM då jag slog en grabb med flit för han kallade mig busunge, och en gång när det va en annan som stod brevid mig och skrek sieg hail och jag räckte upp handen men det var innan han skrek seig heil men då satte jag mig i support och jag sa så som det var och vart unbannad.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat använda mig utav tangenbord istället för musen för att nu vart det fel och jag ångrar det, men nu är det så ibland önskar man att man kan spola tillbaka tiden lite grann!
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, Att jag ska börja använda mig utan tangentordet när jag är i telefon och så! Jag slår inte folk endå heller satt ja ! (svårt med meningar har jag)
Har du läst våra regler? Ja