- Förbjuden
- #1
Kjelle
Icke Medlem
- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101941822/
Ditt Hex-ID: 1100001440c983e
Vad är din discord tagg? Kjelle HOHA!!#9119
Vem var det som bannade dig? Det var eriksson som bannade mig igår.
Hur lång tid var din ban? 5 Dagar var min ban!
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connecting rejected by server: Du har blivigt avstängd för LALL, ingame ~Erixon återstår:4 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstänging gör det på multipvp.se
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och min apolare lallade med varandra. Lall blir kul till vissa gränser tills det går överstyr och nu hade vi de under kontroll.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina polare Sjärtbin och dizzy och vi stod å sa till varandra jag heter toivo och jak fyller föttitre på tosta!
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja både och för att vi var lite dryg, men man lär ju få lalla lite gran, vi hade allt lall under kontroll
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång för rdm en grabb kom fram till mig och kallade mig busunge då slog jag han i nacken så att han ramlade omkull, och en gång när det var en grabb brevid mig som skrek heil hitler och då vart jag bannad för det och det tycker jag inte är så bra, och en gång så kommer jag inte ihåg riktigt vad som hände eller jo. Jag vart bannad för rdm för att jag råkade slå en grabb i en kö inne på marja lisas och det var också dumt gjort av mig.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat gjort anurlunda för man måste få ha kul.
Har du lärt dig någonting efter din ban? jag ska fortsätta ha kul så jag har inte lärt mig något.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001440c983e
Vad är din discord tagg? Kjelle HOHA!!#9119
Vem var det som bannade dig? Det var eriksson som bannade mig igår.
Hur lång tid var din ban? 5 Dagar var min ban!
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connecting rejected by server: Du har blivigt avstängd för LALL, ingame ~Erixon återstår:4 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstänging gör det på multipvp.se
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och min apolare lallade med varandra. Lall blir kul till vissa gränser tills det går överstyr och nu hade vi de under kontroll.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina polare Sjärtbin och dizzy och vi stod å sa till varandra jag heter toivo och jak fyller föttitre på tosta!
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja både och för att vi var lite dryg, men man lär ju få lalla lite gran, vi hade allt lall under kontroll
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång för rdm en grabb kom fram till mig och kallade mig busunge då slog jag han i nacken så att han ramlade omkull, och en gång när det var en grabb brevid mig som skrek heil hitler och då vart jag bannad för det och det tycker jag inte är så bra, och en gång så kommer jag inte ihåg riktigt vad som hände eller jo. Jag vart bannad för rdm för att jag råkade slå en grabb i en kö inne på marja lisas och det var också dumt gjort av mig.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat gjort anurlunda för man måste få ha kul.
Har du lärt dig någonting efter din ban? jag ska fortsätta ha kul så jag har inte lärt mig något.
Har du läst våra regler? Ja